نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان RAP_GAME و آدرس persiansoldire.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود بازی اکشن و پر هیجان نیمه جان Half Life Blue Shift



half life blue shift دانلود بازی اکشن و پر هیجان نیمه جان Half Life Blue Shift

سری بازی های Halft Life یا نیمه جان یکی از مهیج ترین و پر طرفدار ترین بازی هایی است که مانند Counter Strike محبوبیت بسیاری پیدا کرده و در زمان خود حرف بسیاری برای زدن داشت و چزو مطرح ترین بازی ها در سبک اکشن بود. در این نسخه از بازی که Blue Shift نامید شده شما میبایست به مقر دشمن نفوذ کرده و اسرار آن ها را فاش کنید و طی مراحل و عملیاتی آنان را نابود کرده و به هدف خود و گروهتان برسید. گرافیک بازی نسبت به حجمش ماهرانه طراحی شده و بازی صحنه های اکشن و جذاب بسیاری دارد که می توانید شما را ساعت ها پشت سیستم کامپیوترتان سرگرم سازد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 123.17 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

[ سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:32 ] [ بردیا ]

دانلود بازی فوق العاده جذاب و مشهور Doodle Jump برای کامپیوتر



Doodle Jump pc دانلود بازی فوق العاده جذاب و مشهور Doodle Jump برای کامپیوتر

همان طور که بسیاری از کابران بازی های موبایل آشنایی دارند Doodle Jump یک بازی زیبا و سرشار از تنوع است که طی چند ماه اخیر به دلیل محبوبیت فوق العاده زیادی که پیدا کرد ده ها نسخه از آن برای آندروید و آیفون و سیستم عامل گوشی های دیگر نیز عرضه شد که همین محبوبیت سبب ساخت نسخه PC آن نیز شد. در این بازی شما قادرید با استفاده از سرعت عمل کاراکتر کوچک و با مزه بازی را با حرکات زیگزاگی به سمت بالا هدایت کنید و با کسب امتیاز مناسب به مراحل بالا تر دست یابید. این بازی دارای چندین صفحه مختلف از جمله برفی است که جذابیت بازی را دوچندان می کند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 17.58 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بازی به نرم افزار Microsoft XNA Framework Redistributable 3.1 نیازمندید که داخل فایل فشرده قرار دارد و می توانید نصب کنید. توجه کنید ابتدا باید این نرم افزار را نصب کنید سپس به نصب بازی بپردازید.

[ سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:30 ] [ بردیا ]

بازی فوق العاده مهیج Fruit Ninja HD 1.6.1 برای کامپیوتر



fruit ninja pc بازی فوق العاده مهیج Fruit Ninja HD 1.6.1 برای کامپیوتر

یکی از بازی هایی که در نهایت سادگی مورد توجه کاربران آندروید قرار گرفت , بازی فوق العاده زیبا و منحصر بفرد  Fruit Ninja بود. پس از تولید انبوه ده ها نسخه از این بازی , شرکت سازنده بر این شد تا یک نسخه دیگر نیز برای کامپیوتر طراحی کند. این بار از سایت بازی های رایگان آخرین نسخه از بازی نینجای میوه ( Fruit Ninja HD 1.6.1 ) را برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم. در این بازی شما در نقش یک نینجا , با سرعت عمل و دقت به قطعه قطعه کردن میوه هایی که از سمت پایین به بالا پرتاب می شوند می پردازید. بازی علی رغم حجم نسبتا کمی که دارد از جذابیت بسیاری برخوردار بوده و می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. امید است با دریافت و استفاده از این بازی بسیار زیبا , نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

با عرض پوزش لینک دانلود تصحیح شد.

 

حجم فایل : 74.64 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

کسانی که مشکل dll دارند ابتدا نرم افزار visual c++ 32bit or 64 bit را دانلود کرده و نصب کنید سپس به درایو ویندوز /windows/system 32/ رفته و داخل فایل هایی که با m شروع میشوند بدنبال msvco100.dll و msvcr100.dll بگردید و آن ها را در محل نصب بازی کپی نمایید.

[ سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:27 ] [ بردیا ]

دانلود بازی بسیار هیجان انگیز و ترسناک The House of The Dead – کم حجم



the house of the dead دانلود بازی بسیار هیجان انگیز و ترسناک The House of The Dead   کم حجم

یکی از سبک هایی که در بین بازی خور ها از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و همه روزه بازی هایی از این قبیل در حال پیشرفت هستند , سبک ترسناک یا همان Horror می باشد. بازی The House of The Dead هر چند قدیمی بوده و در این سبک ساخته شده ولی زمان عرضه شدن آن با استقبال بیش از حدی روبرو شد که همین امر موجب نشر روز افزون این بازی در اینترنت شد. در این بازی شما در نقش یک پلیس ایالتی به یک خانه طلسم شده و پر از اشباح و ارواح وارد می شوید که باید با از بین بردن آن ها , افراد بیگناهی که داخل این خانه بوده را از نجات بدهید. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده جذاب و ترسناک را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 18.46 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ] [ 14:37 ] [ بردیا ]

بازی جذاب جنگ شمال با جنوب The Bluecoats North vs South



The Bluecoats North vs South بازی جذاب جنگ شمال با جنوب The Bluecoats North vs South

The Bluecoats North vs South عنوان یک بازی در سبکی شبیه به استراتژیک بوده که در آن مسولیت اداره خاک شمالی آمریکا هستید. در این بازی میبایست با تعلیم و آماده سازی ارتشی پر تعداد به طور غافل گیرانه ای به قلمرو جنوبی حمله کرده و آن جا را به تصاحب در بیاورید. ولی باید در نظر داشته باشید که قبل از این کار نیرو های دشمن از هر فرصتی مانند حمله به کشتی های تجاریتان استفاده می کنند تا به مرور زمان قلمرو تان را به نابودی بکشند. داستان بازی The Bluecoats North vs South بسیار جالب و طنز آمیز بوده و در حد بازی های اکشن و پر خشونت ساخته شده است و گرافیک بسیار مناسبی دارد.

نسخه بدون مشکل و سالم بازی قرار داده شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 48.20 مگابایت

 

دانلود نسخه سالم بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل : www.freegames.ir

[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ] [ 14:35 ] [ بردیا ]

بازی فوق العاده زیبای تیکن کم حجم برای کامپیوتر – Tekken Tag Tournament



Tekken Tag بازی فوق العاده زیبای تیکن کم حجم برای کامپیوتر   Tekken Tag Tournament

به همراه تصاویری از داخل بازی

حتمآ اکثر علاقه مندان به بازی های پلی استیشن با بازی معروف تیکن آشنایی دارند. Tekken یک بازی رزمی بسیار زیبا می باشد که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. شما در این بازی تعدادی مبارز را در اختیار خواهید داشت که با انتخاب هر کدام از آنها وارد سری مسابقات تیکن می شوید و باید با سایر بازیکنان مبارزه کنید و با شکست دادن هر بازیکن در هر مسابقه وارد مسابقه بعد شوید تا در نهایت با آخرین و قویترین مبارز مسابقه دهید. در این بازی هر بازیکن دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که بازیکن مقابل فاقد آن بوده و شما می توانید از این ویژگی ها برای شکست دادن حریف تان استفاده کنید. همچنین در این بازی از سبک های مختلف مبارزه تن به تن بهره گرفته شده که باعث جذابیت هر چه بیشتر بازی شده است. این نسخه از بازی مخصوص کامپیوتر بوده و محصول سال 2011 می باشد. هم اکنون این بازی جذاب و فوق العاده زیبا از سایت ” بازی های رایگان ” آماده دریافت است.

برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 72.52 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بازی ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج کنید سپس MameUI32 به فرمت اپلیکیشن را اجرا کرده سپس رو گزینه ی بالا به نام File را انتخاب و اسم بازی همان تکن تگ را اجرا کنید.

عکس هایی از بازی :

Tekken Tag Tournament بازی فوق العاده زیبای تیکن کم حجم برای کامپیوتر   Tekken Tag Tournament

[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ] [ 14:24 ] [ بردیا ]

دانلود بازی اکشن و بسیار پرطرفدار IGI 2 Covert Strike



IGI 2 دانلود بازی اکشن و بسیار پرطرفدار IGI 2 Covert Strike

سری بازی های IGI یکی از جذاب ترین و مشهور ترین بازی هایی است که طی دهه اخیر در سبک اکشن و سه بعدی برای انواع کنسول ها و PC ساخته شده و انتشار یافته است. نسخه اول این بازی در طی مدتی که عرضه شد با استقبال بیش از حدی از کاربران مواجه شد که همین امر موجب ساخت زودرس نسخه دوم آن یعنی IGI 2 Covert Strike شد. مراحل بازی در 19 منطقه از سه قاره اتفاق می افتد که شما می بایست در تمامی وضعیت ها اعم از جنگل ها کوهستان ها و… به ماموریت خود خاتمه دهید. هم چنین این بازی دارای گرافیک بسیاری مناسبی بوده و بر روی تمامی ویندوز ها قابل اجرا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 183.69 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای به پایان رساندن نصب بازی فایل setup.bat را اجرا کنید.

[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ] [ 13:22 ] [ بردیا ]

مدیریت جزیره در بازی بسیار سرگرم کننده The Promised Land



the promised land مدیریت جزیره در بازی بسیار سرگرم کننده The Promised Land

The Promised Land یک بازی بسیار جذاب و زیبا در سبک مدیرینی و با حجمی مناسب بوده که در آن شما قادرید با کسب در آمد به تجارت خود رونق دهید. از جمله کار هایی که شما می توانید در طی روند بازی انجام دهید می توان به ساخت انواع بنا ها , راه اندازی کشتی ها تجاری , کشاورزی و جمع آوری محصولات و رونق بخشیدن اقتصاد جزیره اشاره کرد. هم چنین گرافیک بازی The Promised Land بسیار خلاقانه طراحی شده و نسبت به حجم بازی بسیار مناسب است. لازم به ذکر است این بازی بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل 7 و ویستا سازگاری داشته و بدون هیچ مشکلی قابل اجرا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 172.71 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ] [ 13:18 ] [ بردیا ]

بازی خشونت آمیز و سرگرم کننده Cute Things Dying Violently



Cute Things Dying Violently بازی خشونت آمیز و سرگرم کننده Cute Things Dying Violently

Cute Things Dying Violently عنوان یک بازی بسیار جذاب و مهیج بوده که در آن میبایست به موجودات کوچک و به نوعی بیچاره کمک کنید تا از دست دشمنان تشنه به خون و خشمگین نجات یابند. در هر یک از مراحل بازی با نجات دادن هر موجود یک امتیاز کسب می کنید و به وسیله امتیاز های به دست آمده می توانید آیتم های مختلفی را خریداری نمایید. Cute Things Dying Violently دارای 6 سطح مختلف و متنوع بوده که هر یک از آن های ویژگی های خاص خود را دارد. هم چنین با قابلیت نسبتا جالب built-in level editor قادرید مراحلی را برای خود ساخته و در آن ها به بازی بپردازید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 84.80 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

[ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:43 ] [ بردیا ]

بازی کم حجم و سرگرم کننده پاندای سامورایی Samurai Panda



samurai panda بازی کم حجم و سرگرم کننده پاندای سامورایی Samurai Panda

Samurai Panda یا همان پاندای سامورایی یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده با گرافیک و حجمی مناسب بوده و با مراحل متنوع و مختلفی که دارد به نوعی اعتیاد آور محسوب می شود. در این بازی میبایست به پاندای زرنگ و بامزه کمک کنید تا سوشی هایی که در هوا به پرواز در آمده اند را گرفته و نوش جان کند ! در بین این مراحل تله ها و دام هایی وجود دارند که نباید با آن ها برخورد کنید. هم چنین باید موانعی از جمله نیشکر هایی را که در سر راهتان وجود دارند را پشت سر گذاشته و به خوراکی مورد علاقه پاندای بازی برسید. امید است با دریافت بازی Samurai Panda نهایت لذت را از آن ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 13.26 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

[ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:2 ] [ بردیا ]

 

نسخه جدید بازی شگفت انگیز خوک های بد Bad Piggies 1.1.0 برای PC

 

bad piggies 1.1.0 نسخه جدید بازی شگفت انگیز خوک های بد Bad Piggies 1.1.0 برای PC

همان طور که می دانید Bad Piggies یا همان خوک های بد عنوان شاهکار جدید شرکت معروف ROVIO بوده که در آن به خوک ها کمک می کنید تا نقشه های خود را عملی سازند. در ابتدای بازی چندین وسیله از جمله چرخ , بمب و… در اختیارتان قرار میگیرد تا به وسیله آن ها خوک هارا به مکان مورد نظر انتقال دهید. هم چنین سرعت عمل و زمان انتقال در عملکرد بازی بسیار موثر است. Bad Piggies فوق العاده اعتیاد آور بوده و با گرافیک مناسبی که دارد بسیار سرگرمتان می کند. امید است با دریافت نسخه جدید این بازی ( 1.1.0 ) نهایت لذت را از آن ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 33.13 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود کرک بازی به صورت جداگانه با لینک مستقیم

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه 1 :

برای کرک بازی ابتدا فایل Assembly-CSharp.dll را از حالت فشرده خارج کرده و سپس داخل پوشه نصب بازی , مسیر زیر کپی نمایید ( Bad Piggies همان محل نصب بازی است )

Bad Piggies > BadPiggies_Data > Managed > Assembly-CSharp.dll

توجه 2 :

هم چنین برای اجرای این بازی در ویندوز XP SP 2 می توانید عملیات زیر را انجام دهید :

1- از منوی Start گزینه Run را گزینش کرده و سپس در پنجره ی کوچک باز شده کلمه Regedit را تایپ کنید و گزینه Ok را بزنید.

2- و در پنجره ی جدید ی باز شده به مسیر روبرو مراجعه کنید : HKEY_LOCAL_MACHINE > SYSTEM > CURRENTCONTROLSET > CONTROL > WINDOWS

3- حال در صفحه باز شده بروی گزینه CSDVERSION دو بار کلیک کرده تا صفحه جدیدی باز شود و در بخش VALUE DATA عدد موجود در آن را به 300 تغییر دهید و OK را بزنید.

4- پس از انجام تمامی این عملیت کامپیوتر را Restart کرده و پس از آن به نصب بازی بپردازید.

 

[ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:37 ] [ بردیا ]

 

بازی مدیریتی و استراتژیک ساکنان جزیره Island Tribe

 

island tribe بازی مدیریتی و استراتژیک ساکنان جزیره Island Tribe

Island Tribe یا همان ساکنان جزیره عنوان یک بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب با سبکی مدیریتی داشته که توسط شرکت نه چندان معروف Realore ساخته و منتشر شده است. جریان بازی در قبیله و جزیره ای دور افتاده با ساکنان بسیار مهربان و خوشرو در قالب بیش از 30 مرحله پر هیجان دنبال می شود که هر یک از آن ها جذابیت خا خود را دارند.

ساکنان این جزیره زندگی بی مخاطره ای را دنبال می کنند که ناگهان آتش فشانی پس از 3000 سال شروع به فعالیت کرده و جان افراد را به خطر می اندازد. شما میبایست به عنوان رهبر و سرگروه قبیله تان قبل از فوران آتش فشان خود را به سرزمین های جدید و قابل سکونت رسانده و در آن جا زندگی جدید با وسایل و تجهیزات جدید تری را شروع کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 65.78 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بدون مشکل بازی پوشه آن را از حالت فشرده خارج کرده و سپس فایل

 

[ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:34 ] [ بردیا ]

 

دانلود بازی فوق العاده محبوب و اکشن IGI 1: I’m Going In

 

IGI 1 دانلود بازی فوق العاده محبوب و اکشن IGI 1: Im Going In

مجموعه بازی های IGI ( آی جی آی ) یا همان حمله به اردوگاه , یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک اکشن سال ها پیش توسط شرکت Innerloop Studios ساخته شده است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه اول و پر طرفدار این بازی بسیار مهیج را برای شما عزیزان به صورت رایگان در نظر گرفته ایم. از ویژگی های منحصر بفرد این بازی می توان به متنوع بودن سلاح ها , گرافیک نسبتا خوب نسبت به حجم بازی , داشتن ده ها مرحله جذاب و… اشاره کرد. لازم به ذکر است در این نسخه از بازی مشکلاتی که با کارت های گرافیکی نسل جدید ( Nvidia Geforce ) بوده , برطرف شده و شما می توانید به آسانی بازی را اجرا کنید. امید است با دریافت و استفاده از این بازی نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 131.70 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود با لینک غیر مستقیم

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:34 ] [ بردیا ]

 

نسخه جدیدی از بازی استراتژیک شوگان Total War Battles SHOGUN

 

shogun total war battles نسخه جدیدی از بازی استراتژیک شوگان Total War Battles SHOGUN

نسخه قبلی ( دوم ) , گرافیکی و پر حجم Shogun چند ماه پیش عرضه شد که با استقبال بسیاری خوبی که از آن شد شرکت SEGA بر این شد تا نسخه ای جدید البته با حجمی بسیار کمتر از آن و با گرافیکی مناسب به دوستداران این بازی هدیه کند. هر چند نسخه Total War Battles 2012 گرافیک نه چندان خوبی نسبت به SHOGUN 2 ندارد ولی به سبکی جذاب و مهیج طراحی شده و با مراحل بسیار متنوع و فوق العاده جذابی که دارد دست کمی از نسخه دوم ندارد ! این بازی استراتژیکی بسیار جذاب , قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل ویستا و 7 بوده و میتوانید سرگرمی خوبی برایتان باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 300.38 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:33 ] [ بردیا ]

 

بازی مهیج و اکشن مبارزات خیابانی Street Fighter Alpha 2

 

Street Fighter Alpha 2 بازی مهیج و اکشن مبارزات خیابانی Street Fighter Alpha 2

سری بازی های Street Fighter یا همان مسابقات خیابانی , یکی از جذاب ترین و قدیمی ترین بازی هایی است که در سبک اکشن و دو بعدی ساخته شده و هم چنان نسخه های جدید ترین از آن ساخته و منتشر می شود. Alpha 2 نسخه ای نسبتا قدیمی ولی پر هیجان از این بازی بوده که توسط شرکت CAPCOM طراحی شده است. این بازی سبکی شبیه به بازی معروف Tekken داشته و با کاراکتر های متنوع و پر قدرتی که داشته می تواند مبارزه ای بسیار پر تنش به وجود آورد. هم چنین Street Fighter Alpha 2 دارای حجم و گرافیک بسیار مناسبی بوده و بسیار سرگرم کننده می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 24.07 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:24 ] [ بردیا ]

 

نسخه جدید بازی بسیار محبوب و اعتیاد آور Plants VS Zombies 1.2.0.1073

 

Plants vs zombies 1.2 نسخه جدید بازی بسیار محبوب و اعتیاد آور Plants VS Zombies 1.2.0.1073

Plants VS Zombies یا همان گیاهان علیه بیگانگان یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بازی هاییست که پس عرضه اولین نسخه آن با استقبال بیش از حدی روبرو شد که این در نوع خود در میان بازی هایی با حجم کم , بی نظیر است. در این بازی جذاب زامبی ها به خانه شما هجوم می آورند و شما بایستی با کاشت گل و گیاه مانع ورود آن ها به داخل شوید و آن ها را نابود سازید. نسخه ای جدید از این بازی ( 1.2.0.1073 ) آماده دریافت برای شما عزیزان بوده که در این نسخه مشکلات و باگ های بازی رفع شده و امکانات جدید تری به آن افزوده شده که همه آن ها موجب شده اند تا جذابیت بازی دوچندان شود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 35.11 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:22 ] [ بردیا ]

 

3 نسخه اول بازی محبوب شورش در شهر سگا Streets of Rages



streets of rage collection 3 نسخه اول بازی محبوب شورش در شهر سگا Streets of Rages

همان گونه که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید , سری بازی های Streets of Rage یا همان شورش در شهر یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین بازی هایی بود که در کنسول سگا به نوعی همه را شیفته ی خود کرده بود. در این بازی قادرید با استفاده از نفراتی که بر می گزینید با دشمنان هر یک از مراحل نبرد کرده و تمامی آن ها را نابود سازید.

سلاح اصلی بسیاری از قهرمانان این بازی روز بازوی آن ها بوده ولی در طی برخی مراحل می توانید از دسته ی بیسبال یا چاقو نیز استفاده کنید. این پکیج بسیار کم حجم دارای 3 نسخه اولیه بازی خارق العاده Streets of Rage بوده که می توانید آن را به صورت رایگان و بدون نیاز به هیچ مبدلی از این سایت دریافت کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 4.37 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:20 ] [ بردیا ]

 

ورزش پینگ پنگ در بازی Table Tennis Pro

 

Table Tennis Pro ورزش پینگ پنگ در بازی Table Tennis Pro

ورزش پینگ پنگ یکی از جالب ترین و در عین حال جذاب ترین ورزش هایی است که علاوه بر مسابقات قهرمانی در بسیاری از موارد به عنوان یکی از ورزش های تفریحی هم میان افراد خانواده رواج دارد ؛ این ورزش سالم که با دو راکت و یک توپ کوچک و یک میز انجام می پذیرد قوانینی خاص دارد ؛ این قوانین تا حدود زیادی شبیه به قانون بازی تنیس است و به همین دلیل پینگ پنگ را تنیس روی میز هم می نامند. اما هدف ما از این چند سطر مقدمه ارائه و معرفی بازی نسبتا ساده ای است که همین ورزش پینگ پنگ را شبیه سازی کرده است ؛ این بازی اولین خصوصیت خود را در کم حجم بودنش می بیند که حجم آن کمتر از 10 مگابایت است.
Table Tennis Pro نام این بازی جذاب است که تنها با ماوس هم قابل اجرا و انجام خواهد بود . انجام بازی به صورت تک نفره یا دو نفره به همراه گرافیک نسبتا مناسب و وجود مکان های مختلف با طرح ها و رنگ های مختلف سه خصوصیتی هستند که در اولین نگاه به چشم می خورند. محیط سه بعدی بازی هم در کنار صداها و موزیک هایی که در Table Tennis Pro گنجانده شده به افزایش کیفیت بازی کمک زیادی می کند. کمی دقت و سرعت عمل لازم است تا بتوان حریفان را شکست داد ، حرکت سریع ماوس و زدن دکمه مورد نظر برای ضربه زدن به توپ نقش مهمی در موفقیت دارد ، حتی میزان قدرت ضربه هم مهم است چراکه اگر کمی قدرت ضربه زیاد باشه توپ از میز فاصله گرفته و امتیاز به حریف داده می شود. نکته های بسیاری در بازی Table Tennis Pro نهفته است که تنها با دریافت و نصب و شروع بازی می توان به آن ها پی برد ، پس پیشنهاد می کنیم این بازی مفرح را دانلود نموده و از انجام آن لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی بازی Table Tennis Pro :
- گرافیک مناسب بازی
- انجام بازی تنها با ماوس
- وجود گزینه های مختلف برای بخش های مختلف بازی
- حجم بسیار پائین
- صداها و موزیک های هماهنگ با بازی
- نصب سریع و آسان
- وجود چند مکان برای انجام بازی
- پیروی از تمامی قوانین ورزش پینگ پنگ
- محیط سه بعدی بازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و …

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 6.43 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:0 ] [ بردیا ]

 

دانلود بازی عصر امپراطوری Age Of Empires 2 and The Conquerors Expansion – کم حجم شده

 

age of empires 2 دانلود بازی عصر امپراطوری Age Of Empires 2 and The Conquerors Expansion   کم حجم شده

Age Of Empires 2 and The Conquerors Expansion از سری بازی های عصر امپراطوری است و بدون شک کسانی که به بازی هایی استراتژیک علاقه مندند حداقل نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اند. بازی عصر امپراطوری ( نسخه ی دوم ) یک بازی استراتژیک کاملا واقعی از قرون وسطی می باشد. این بازی از 13 نژاد تشکیل شده و از جمله ی آن ها می توان به توتن ها , چینی ها , ژاپنی ها و… اشاره کرد. اولین نسخه ی این بازی در سال 2001 به بازار عرضه شد، و به دلیل موفقیت بسیارش , مایکروسافت دومین نسخه از این بازی را تولید کرد.

داستان کلی این بازی بر اساس جنگ , خون ریزی و کشور گشایی بنا شده که در آن به فاتحان و تازه کاران به جنگ , رهبران افسانه ای ، فن آوری و مبارزات اهمیت خاصی قائل شده اند. لازم به ذکر است که این بازی توسط کارشناسان استراتژیک شرکت مایکروسافت ثبت شده است. هم اکنون می توانید این بازی بسیار مهیج و استراتژیک را از سایت ” بازی های رایگان ” با حجم بسیار پایین دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 182.61 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 18:59 ] [ بردیا ]

 

بازی قدیمی و کم حجم عصر امپراطوری Age of Empires The Rise of Rome

 

Age of Empires Rome بازی قدیمی و کم حجم عصر امپراطوری Age of Empires The Rise of Rome

Age of Empires عنوان یکی از شاهکار های Microsoft بوده که اولین نسخه از آن ( The Rise of Rome ) در سال 1998 میلادی پا به عرصه بازی های کامپیوتری و استراتژیک گذاشت و تا کنون نیز ساخت نسخه های جدید تر و پیشرفته تر از آن ادامه دارد. این بازی با وجود این که قدمت بسیار بالا و گیم پلی غیر پیشرفته دارد ولی خاطرات شیرین بسیاری از اقراد را زنده می کند.

Age of Empires The Rise of Rome سبکی شبیه به اولین نسخه از جنگ های صلیبی داشته ولی داستان و جریان بازی مربوط به جنگ های برهه ی دیگری از تاریخ می شود. در این بازی به جریانات و جنگ های مربوط به امپراطوری روم پرداخته شده و حادثه های تاریخی واقعی در آن رقم می خورد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 33.21 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 18:55 ] [ بردیا ]

 

بازی بسیار مشهور و پر آوازه Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC

 

angry birds star wars 1.1.0 بازی بسیار مشهور و پر آوازه Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC

Star Wars پدیده ای جدید از سری بازی های فوق العاده محبوب و مشهور Angry Birds بوده که پس از ساخت و انتشار اولین نسخه از آن , طرفداران بسیار زیبادی پیدا کرده و در اقصی نقاط جهان کاربران پر تعدادی را مجذوب خود کرد. پس از گذشت مدتی کوتاه از عرضه نسخه اول , هم اکنون نسخه دوم آن ( 1.1.0 ) طراحی شده که در آن مراحل جدید و متنوع تری به بازی افزوده شده و مشکلات و باگ هایی که در ورژن قبل وجود داشته اند رفع شده است. هم اکنون می توانید نسخه کامپیوتری Angry Birds Star Wars را به صورت رایگان و همراه با پچ برای بازکردن تمامی مراحل , از سایت بازی های رایگان دریافت کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 63.67 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه 1 :

برای کرک کردن بازی ابتدا محتوی پوشه Patch را در محل نصب بازی کپی کرده و فایلی که کپی شده را در همان مسیر اجر اکنید ( برای ویندوز 7 روی آیکون بازی راست کلیک کرده و Run As Administrator را بزنید ). سپس آیکون بازی را از محل نصب در پنجره جدید باز شده ( Patch ) انتخاب کرده و گزینه OK را بزنید تا بازی کرک شود. داخل بازی هر پسوردی که وارد کنید قابل قبول خواهد بود. توجه داشته باشید که هنگام پچ نباید بازی در حال اجرا باشد.

هم چنین در صورت مواجه شدن با ارور OpenGL میبایست کارت گرافیک خود را آپدیت کنید.

توجه 2 :

موقع پچ بازی اینترنت خود را فعال نگه دارید.

 

[ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:10 ] [ بردیا ]

 

Angry Birds Seasons 3.1.1

 

Angry Birds Seasons 3.1.1 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین فصول Angry Birds Seasons 3.1.1

Seasons سری نسبتا جذابی از مجموعه خارق العاده Angry Birds بوده که در هر یک از مناسبت ها مانند روز هالوین , جشن گیلاس و جدیدا که عید بزرگ کریسمس و زمستان پر برف در پیش است , نسخه ای به این سری افزوده می شود. همان طور که گفته شد نسخه جدید این بازی ( 3.1.1 ) حال و هوای زمستانی و برفی داشته و هر یک از کاراکتر های بازی ظاهری جدید پیدا کرده و محیط بازی نیز به مناسبت این روز ها تغییر یافته است. هم اکنون می توانید Angry Birds Seasons 3.1.1 را به صورت کاملا رایگان و همراه با کرک برای باز کردن مراحل بازی , دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 68.13 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه 1 :

برای کرک کردن بازی ابتدا محتوی پوشه Patch را در محل نصب بازی کپی کرده و فایلی که کپی شده را در همان مسیر اجر اکنید ( برای ویندوز 7 روی آیکون بازی راست کلیک کرده و Run As Administrator را بزنید ). سپس آیکون بازی را از محل نصب در پنجره جدید باز شده ( Patch ) انتخاب کرده و گزینه OK را بزنید تا بازی کرک شود. داخل بازی هر کدی مانند THET-ALEV-LEFR-USWO وارد کنید قابل قبول خواهد بود. توجه داشته باشید که هنگام پچ نباید بازی در حال اجرا باشد.

هم چنین در صورت مواجه شدن با ارور OpenGL میبایست کارت گرافیک خود را آپدیت کنید.

توجه 2 :

موقع پچ بازی اینترنت خود را فعال نگه دارید.

 

[ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:7 ] [ بردیا ]

 

اولین نسخه از بازی محبوب درایور پلی استیشن Driver 1 برای PC

 

Driver 1 اولین نسخه از بازی محبوب درایور پلی استیشن Driver 1 برای PC

بدون شک بسیاری از شما کاربران عزیز با نام بازی فوق العاده جذاب و قدیمی Driver آشنایی دارند.  این بازی از سال 1999 میلادی تا سال پیش فعالیت های بسیاری داشته و مورد علاقه بسیاری از بازی خوران قدیمی و جدید می باشد. در این پست از سایت اولین نسخه از Driver را که برای Play Station 1 ساخته شد را به صورت شبیه سازی شده برای کامپیوتر به اشتراک گذاشته ایم.

Driver 1 هر چند گرافیک زیاد و پیشرفته ای نداشته ولی از گیم پلی و جذابیتی بسیار زیاد بهره مند بوده و برای افزادی که سال ها پیش آن را تجربه کرده اند خاطرات شیرین به همراه دارد.  این بازی علاوه بر قسمت هایی که مربوط به رانندگی میشود , قسمت های اکشن و پرهیجان نیز داشته که جذابیت آن را دوچندان می کند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 53.21 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:5 ] [ بردیا ]

 

بازی فکری و فوق العاده جذاب سرزمین نادا Nada’s Island

 

nadas island بازی فکری و فوق العاده جذاب سرزمین نادا Nadas Island

Nada’s Island عنوان بازی بسیار خلاقانه فوق العاده جذاب با سبکی فکری و کم حجم بوده که از جنبه ی سرگرمی بسیار بالایی بهره مند است. Nada نام پاندایی است که برای جذیره ای که قبلا سرسبز و آباد بوده و هم اکنون خشک و بی آب و علف است , تلاش می کند تا شادی , سر سبزی و حیواناتی که به ناچار آن جذیره را ترک کرده اند را به سرزمینشان باز گرداند.

در جریان بازی میبایست به او کمک کنید تا با استفاده از قلمی که دارد راه های آبی سرزمین رویایی را طراحی کند و به تمامی مکان های آن جذیره آب برساند. هم چنین باید توجه داشته باشید که مدت زمان انتقال آب نباید بیشتر از چند ثانیه باشد و راه انتقال نیز میبایست کوتاه در نظر گرفته شود تا آب تبخیر نشده و بدون هیچ کم و کاستی به مقصد برسد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 16.56 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

[ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:3 ] [ بردیا ]

با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

[ 1 فروردين 1386برچسب:, ] [ 1:0 ] [ بردیا ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By dj4get.blogfa.com :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید رپ دانلود کنید شارژ شید :دی
موضوعات وب
آرشيو مطالب
لوگوي سازنده ي
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 5216
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1


Alternative content